Sunday, April 28, 2013

UNA APROXIMACIÓ AL RECORREGUT

El Barcelonés des del Mirador de la Cornisa
Avui us presentem una petita sinopsi de l'itinerari llarg.

Començarem a la plaça Lluís Companys i després de remuntar una mica la riera de Vallromanes, anirem cap a l'avinguda Vilassar, l'únic tram d'asfalt de tota la caminada.
A partir d'aquí ens enfilarem cap a la Roca Foradada per posteriorment carenejar per l'obaga de Cal Tàvec.

Baixarem cap al torrent del Molí d'en Cuquet i agafarem aire, abans d'ascendir 225 metres de desnivell en menys de 2 quilòmetres.
Arribarem al primer avituallament i mica a mica seguirem pujant fins el Mirador de la Cornisa amb vistes sobre el Barcelonés, el Maresme i el Vallès que en un dia clar no tenen preu.

A continuació davallarem per camins carreters, fins que toquem les primeres cases de Teià per tornar-nos a enfilar fins el Coll de Can Gurgui on trobarem el segon avituallament.
Ara seguirem el GR-92 en sentit sud fins el Coll del Clau.  Continuarem uns metres direcció Coll de Font de Cera, fins que enfilem a la dreta l'última rampa del dia. A partir d'aquí, corriols i baixades fins a Vallromanes.

D'aquí tres dies més coses.