Friday, December 13, 2013

QUATRE APUNTS DEL RECORREGUT

Diumenge tindrem un matí fred però assolellat per poder fer tranquilament l'itinerari que us proposem aquest any. Com és habitual, els Trinxes sempre us volem sorprendre amb algun camí, corriol o viarany poc conegut i aquest any no serà una excepció.

Com és habitual, sortirem de la Pista Poliesportiva coberta i de seguida anirem a buscar la riera que pujarem fins enllaçar amb el camí de Cal Ratat. Des d'aquí fins el coll de Clau, sens dubte ens trobarem amb el tram més costerut, però fent-ho tranquilament, només esbufegarem una mica i a més a més en el coll trobarem l'avituallament líquid.

Tot seguit, farem un tros de la pista carenera, direcció coll de Font de Cera, fins arribar al camí que uneix Alella amb Vallromanes, un camí obac ens durà fins la pista de Can Maura. Baixarem uns centenars de metres fins l'alçada del Turó de Can Pet, on girarem a l'esquerra per anar buscar el camí carener de Can Cirera que ens portarà fins la pista de Can Brutau que obviarem per pujar al Pedró, des d'on podrem gaudir de molt bones vistes del nucli urbà. Ara només ens restarà davallar i gaudir de la resta d'activitats que durant tot el matí es faran al poble.

Per fer aquesta entrada, hem consultat el mapa adjunt al llibre Vallromanes. Noms de Lloc i Casa, escrit per l'Enric Garcia-Pey i editat per l'Ajuntament de Vallromanes.