Thursday, April 28, 2011

EL RECORREGUT 3a PART. ELS BOSCOS

El corriol a l'alçada de la baga de Can Maimó

Els últims 6 quilòmetres de l'itinerari sens dubte us sorprendran. Començarem creuant el bosc de Can Lairet i els seus vuit-cents metres de bosc de pel.lícula de Robin Hood només serà un aperitiu del que vindrà després.

Sortirem a una pista i tres-cents metres més enllà tornarem a endinsant-se al bosc, però ara ja no sortirem a una clariana durant 4 quilòmetres, és a dir 20 o 25 minuts pels que correu i no menys de 50 minuts pels que camineu.

Aquest corriol recuperat recentment, en la seva primera part ens farà fruïr molt, perquè el sender i el seu entorn són d'una gran bellessa i ens acostarà sense gaire esforç fins la Roca Foradada.

Desprès de la Roca Foradada, calificaríem la segona part d'aquest corriol com una muntanya russa, sense grans desnivells, però sí un continuu puja i baixa i amb un grau més de dificultat técnica.

Aquells que ho feu caminant seguireu gaudint del camí. Aquells que ho feu corrent no oblidareu aquest corriol durant un temps.

Quan arribem a Can Rabassa, només ens restarà un quilòmetre que serà una barreja de corriol, carrer i rambla, per arribar de nou a la Plaça Lluís Companys i poder comentar la jugada tranquilament, tot menjant la botifarra.